Автоматизація звука Ш у словосполученнях і реченнях (1 клас_ФФНМ)

 Тема. Автоматизація звука Ш у словосполученнях і реченнях.

1. Артикуляційна гімнастика для шиплячих звуків (заняття від 11.01.2021)

2. Повторення правильної артикуляції звука Ш:

- підготовчі вправи: "Чашечка","Киця сердиться"

- артикуляція звука Ш - губи округлені, між зубами невелика щілина, язик піднятий вгору у формі "чашечки", кінчик язик має бути піднятим вгору, але не торкатися піднебіння. Вимовляємо Ш

3. Гра " У мене є"

За зразком, повторючи словосполучення "У мене є..." утворюємо речення, підставляючи картинки. Наприклад, " У мене є груша"

УСКЛАДНЕННЯ. В кого гарно вийшло вимовити речення з однією картинкою, додаємо ще одну: "У мене кішка і мурашка"

4. Гра "Скарби". За зразком з попередньої гри утворюємо речення зі словосполученням "Я шукаю...." використовуючи предмети з картинки. Наприклад: "Я шукаю шубу"
5.  Дорослий читає вірш з попередньої картинки, діти запам'ятовують слова зі звуком Ш і називають після прочитання.
5+. ДОДАТКОВО! Спробуйте вивчити вірш! (В кого вийде, чекаю на відео)

Комментариев нет:

Отправить комментарий

РІВНІ РОЗУМІННЯ МОВЛЕННЯ

  Рівні розуміння мовлення: Нульовий рівень: Дитина не розуміє або не рeагує на мовлення в принципі. У такої дитини часто немає сформованої ...