ППЧ (2-3 клас) - перелік занять

ПЕРЕЛІК ЗАНЯТЬ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ РОБОТИ 

ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ПИСЬМА ТА ЧИТАННЯ, ОБУМОВЛЕНИМИ ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ 

(2-3 КЛАС)

Тема 2. Голосні, тверді та м'які приголосні звуки. Графічне позначення голосних та приголосних звуків. Позначення м'якості приголосних на письмі

Тема 3. Тверді та м'які приголосні звуки. Графічне позначення м'якості

Тема 4. М'який знак у середині слова. Порядкові та кількісні числівники

Тема 5. Пом'якшення приголосних. Буквосполучення ЬО. Порядкові та кількісні числівники. Позначення м'якості на письмі

Тема 6. Розрізнення понять твердий, мякий приголосний. Поділ слів на склади

Тема 7. Диференціація  А-Е. Розрізнення букв

Тема 8.  Диференеціація А-О. Розрізнення букв

Тема 9. Диференціація О-У. Розрізнення звуків. Однина і множина іменників

Тема 10. Диференціація Е-И. Поділ слів на склади. Слова які відповідають на питання: Який? Яка? Яке?

Тема 11. Диференціація Е-И. Деформовані слова. Наголос. Складання словосполучень, словозміна, словотворення

Тема 12. Буква Я. Звуко-буквений аналіз слів. Узгодження прикметників з іменниками

Тема 13. Буква Ю. Звуко-буквений аналіз слів. Поділ слів на склади. Слова-ознаки

Тема 14. Буква Є. Звуко-буквений аналіз слів. Слова, що відповідають на питання Що робив?

Тема 15. Буква Ї. Звуко-буквений аналіз слів. Утворення прикметників від іменників

Тема 16. Позначення за допомогою букв Я, Ю, Є, Ї м'якості приголосних. Речення з прикметниками

Тема 17. Буквосполучення ДЖ, ДЗ. Читання слів з ними. Складання оповідання за серією малюнків

Тема 18. Диференціація глухих і дзвінких приголосних. Звуки П, П'. Буква П. Словотворення: утворення нових слів за допомогою суфіксів

Тема 19. Звуки Б, Б'. Буква Б. Доповнення незакінченого речення з 1-2 слів

Тема 20. Диференціація П-Б. Речення з однорідними іменниками

Тема 21. Звуки Т, Т'. Буква Т. Виділення слів з мовного потоку. Утворення слів за допомогою суфіксів

Тема 22. Звуки Д, Д'. Буква Д

Тема 23. Диференціація Д-Т

Тема 25. Диференціація Ш-Ж, Слова-синоніми

Тема 26. Диференціація дзвінких та глухих приголосних звуків [х]- [г]

Тема 27. Диференціація Х-Г (продовження). Визначення меж речення

Тема 28. Диференціація Ф-В. Словопсолучення і речення

Тема 29. Диференціація Ф-В. Визначення меж речення

Тема 30. Диференціація глухих та дзвінких приголосних звуків. Звук С. Словосполучення і речення

Тема 31. Диференціація С-З. Деформований текст

Тема 32. Диференціація С-З. Утворення дієслів від іменників.

Тема 33. Диференціація С-Ш

Тема 34. Диференціація С-Ш. Кількісні числівники

Тема 35. Диференціація С-Ц

Тема 36. Диференціація С-Ц. Слова-синоніми

Тема 37. Диференціація Ч-Ц

Тема 38. Диференціація Ч-Ц. Робота з деформованими реченнями

Тема 39. Диференціація ДЖ-ДЗ. Утворення прикметників від іменників

Тема 40. Диференціація Ш-Ч. Префіксальне словотворення

Тема 41. Диференціація Ш-Ч-Щ. Споріднені слова. Антоніми

Тема 42. Розрізнення Л-Р. Деформовані слова.

Тема 43. Розрізнення Л-Р. Пряме і переносне значення слів

Тема 44. Прийменники. Словосполучення з прийменниками

Тема 45. Прийменники. Встановлення взаємозв'язку у реченні за допомогою питань

Тема 46. Префікси. Утворення нових слів за допомогою префіксів

Тема 47. Префікси

Тема 48-49. Префікси і прийменники

Тема 50.  Префікси і прийменники, їх диференціація

Тема 51. Робота з деформованим текстом. Визначення роду іменників


Комментариев нет:

Отправить комментарий

РІВНІ РОЗУМІННЯ МОВЛЕННЯ

  Рівні розуміння мовлення: Нульовий рівень: Дитина не розуміє або не рeагує на мовлення в принципі. У такої дитини часто немає сформованої ...