Підгрупа №2 (1 класи)

Заняття від 08.11.2021

Заняття від 09.11.2021

Заняття від 22.03.2022

Заняття від 28.04.2022

Заняття від 02.05.2022
Тема. Формування і автоматизація вимови звука [р'] у складі РІ

1. Повторення попереднього матеріалу. Вивчити скоромовку.

Кричав Архип,

Архип охрип.

Не треба Архипу

Кричати до хрипу.

2. Формування і закріплення вимови звука [р']                                                                               

     

1.      Артикуляція м’якого звука [р']: положення органів артикуляційного апарату подібне до положення при вимовлянні твердого звука [р], тільки передня частина спинки язика підноситься вище до піднебіння, кінчик язика опускається до верхніх різців. Артикуляцію звука [р'] логопед показує на схемі артикуляції і на собі, пропонує кожній дитині вимовити цей звук.

3. Вчимося уміти виділяти на слух звук [р'] (реакція дитини - плескати в долоні):

А) серед звуків: Л, Р, Р', С, Т, Р', Ш, Ж, Р', Л, Р, Л, Р';

Б) серед складів: РА, РУ, РІ, РО, ЛУ, РЕ, РЯ, ША, РА, МУ, РЯ, СО, ПА, РІ, ТА, КА, РИ, РЬО, РА, РІ, РЮ;

В) серед слів: РЯД, СКЛАД, РІКА, РУКА, ЛУНА, РІПА, РЕДИСКА, РЯДНО, РИБА, ПОЛОТНО.

4. Прочитати слова (відображено, індивідуально, хором). Поставити до них запитання: що? який? що робити? Визначити місце звука в слові

РІЧКА

РІДКИЙ

ПИРІГ

АКВАРІУМ

РІЖОК

РІДНИЙ

ДОРІЖКА

КОРІВКА

РІВЧАК

РІЗНИЙ

ЧАРІВНИК

ПИРІЙ

РІВНИНА

РІВНИЙ

ПОРІГ

ГОРІХ

РІШЕННЯ

РІШУЧИЙ

 

 

РІВНЯННЯ

РІВНЯТИ

 

 





Комментариев нет:

Отправить комментарий

РІВНІ РОЗУМІННЯ МОВЛЕННЯ

  Рівні розуміння мовлення: Нульовий рівень: Дитина не розуміє або не рeагує на мовлення в принципі. У такої дитини часто немає сформованої ...