Заняття від 22.03.2022
Заняття від 28.04.2022
1. Повторення попереднього матеріалу. Вивчити скоромовку.
Кричав Архип,
Архип охрип.
Не треба Архипу
Кричати до хрипу.
2. Формування і закріплення вимови звука [р']
1. Артикуляція м’якого звука [р']: положення органів артикуляційного апарату подібне до положення при вимовлянні твердого звука [р], тільки передня частина спинки язика підноситься вище до піднебіння, кінчик язика опускається до верхніх різців. Артикуляцію звука [р'] логопед показує на схемі артикуляції і на собі, пропонує кожній дитині вимовити цей звук.
3. Вчимося уміти виділяти на слух звук [р'] (реакція дитини - плескати в долоні):
А) серед звуків: Л, Р, Р', С, Т, Р', Ш, Ж, Р', Л, Р, Л, Р';
Б) серед складів: РА, РУ, РІ, РО, ЛУ, РЕ, РЯ, ША, РА, МУ, РЯ, СО, ПА, РІ, ТА, КА, РИ, РЬО, РА, РІ, РЮ;
В) серед слів: РЯД, СКЛАД, РІКА, РУКА, ЛУНА, РІПА, РЕДИСКА, РЯДНО, РИБА, ПОЛОТНО.
4. Прочитати слова (відображено, індивідуально, хором). Поставити до них запитання: що? який? що робити? Визначити місце звука в слові
РІЧКА | РІДКИЙ | ПИРІГ | АКВАРІУМ |
РІЖОК | РІДНИЙ | ДОРІЖКА | КОРІВКА |
РІВЧАК | РІЗНИЙ | ЧАРІВНИК | ПИРІЙ |
РІВНИНА | РІВНИЙ | ПОРІГ | ГОРІХ |
РІШЕННЯ | РІШУЧИЙ |
|
|
РІВНЯННЯ | РІВНЯТИ |
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий