Автоматизація звука [р] у прямих складах (ФФНМ_1кл.)

 Тема. Автоматизація звука [р] у  прямих складах (РУ, РИ)

1. Артикуляційна гімнастика разом із Логозавриком

2. Робота з формування вимови звука Р (артикуляційні вправи) - повторення. Це завдання є обов'язковим перед кожними вправами. Його мета: нагадати правильну артикуляцію звук Р

вправа "Моторчик" (чітко, ритмічно вимовляємо звук д-д-д-д, потім різко на видиху пробуємо завести моторчик дрррррр)

вправа "Подуй на грибок" (вихідне положення "грибок" - широкий язик піднятий вгору та торкається піднебіння; утримуючи язика в такому положення необхідно подути на язика. Має вийти його вібрація - трррр. Увага! Язик не повинен опуститися або проходити між зубами, це є помилкою!) 

3. Повторення матеріалу попередніх занять:


4. Вправа на звуконаслідування:


5. Повтори склади:

6. Повторіть слова (відображено (за дорослим), самостійно, разом):

РУКА

РИБА

РИСКА

РУДА

РИБАЛКА

РИНОК

РУБАНОК

РИЖИК

РИС

РУЧКА

РИСЬ

РИМА

РУШНИК

РИНГ

 

РУКАВ

 

 

РУКАВИЦІ

 

 

РУДНИК

 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

РІВНІ РОЗУМІННЯ МОВЛЕННЯ

  Рівні розуміння мовлення: Нульовий рівень: Дитина не розуміє або не рeагує на мовлення в принципі. У такої дитини часто немає сформованої ...