ФФНМ_1-2 клас (перелік занять)

Тема 22. Автоматизація звука Ш в чистомовках

Тема 23. Диференціація С-Ш

Тема 24. Формування правильної вимови звука Ж. Автоматизація в прямих складах

Тема 25. Автоматизація звука Ж в середині слова

Тема 41. Автоматизація звука Л в прямих складах

Тема 42. Автоматизація Л в зворотних складах

Тема 44. Автоматизація звука Л в чистомовках, скоромовках 

Тема 48.1. Формування вимови звука Р

Тема 48.2. Автоматизація звука Р у складах  зі збігом приголосних

Тема 48.3. Автоматизація звука Р у звороніх складах із збігом приголосних

Тема 48.4. Закріплення вимови звука [р] у середині слова у відкритому складі.

Тема 48.5. Автоматизація вимови звука [р] у закритих складах, сполученнях приголосних: КР, ГР, ХР, ВР,ФР 

Тема 49. Формування і автоматизація вимови звука [р'] 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

РІВНІ РОЗУМІННЯ МОВЛЕННЯ

  Рівні розуміння мовлення: Нульовий рівень: Дитина не розуміє або не рeагує на мовлення в принципі. У такої дитини часто немає сформованої ...