Підгрупа №3 (1 клас)

Заняття від 20.10.2021 


Заняття від 23.10.2021


Заняття від 08.11.2021


Заняття від 10.11.2021









Заняття від 30.03.2022

Заняття від 01.04.2022

Заняття від 04.04.2022

          Заняття від 08.04.2022

         Заняття від 11.04.2022

        Заняття від 13.04.2022

        Заняття від 15.04.2022

        Заняття від 18.04.2022

       Заняття від 20.04.2022

       Заняття від 22.04.2022

       Заняття від 25.04.2022

       Заняття від 27.04.2022

       Заняття від 29.04.2022

       Заняття від 02.05.2022

 Заняття від 04.05.2022

Тема. Диференціація звуків [р] і [р']

1.      Порівняння правильної артикуляції звуків [р], [р'] на схемах артикуляції. Звернути увагу дітей на те, що при артикуляції звука [р'] язик напружується сильніше, середина язика підноситься вище до піднебіння, а кінчик опускається до різців.

Звук [р] – твердий, а [р'] – мякий. Диференціація на слух [р], [р'] ("Впіймай звук" -  [р], [р']):

А) серед звуків: Р, Л, С, Р', ЛЬ, М, Ф, И, Р',С, Р, Ж, Ш, Р', Ф;

Б) серед складів: РИ, РО, РУ, РЬО, РІ, РИ, РЕ, РА, РЮ, РУ, РИ, РЕ;

В) серед слів: РУКА, РИБА, РІПКА, СОРОЧКА, РЮШ, РОМАШКА, РІЗДВО, ВІРЬОВКА, РУЧКА, РЮМКА, РЕП'ЯХ.

2. Скласти з розрізної азбуки і прочитати склади:

РА – РЯ

РИ  - РІ

РО – РЮ

РА - РЕ

РУ - РЮ

 

3.Логопед вимовляє слова: РАДИЙ і РЯД. Діти відзначають, що в слові РАДИЙ звук [р] – твердий, а в слові РЯД – звук [р'] – м’який. Аналогічно аналізують слова:

РИВ – РІВ

РОТ – ТРЬОХ

ГОРЕ – ГОРЯЧИЙ

РУКА – РЮКЗАК

БУРА – БУРЯ

ГРИМ – ГРІМ

РИС – РІС

РЯДОК – РАНО

Діти складають і вимовляють речення з цими словами.

4.Від поданих дієслів утворити дієслова І особи теперішнього часу. Наприклад:

МАРИТИ – МАРЮ

ГОРИШ –

ВАРИШ –

БОРЕШСЯ –

5.Утворити множину від слів:

ДРУКАР -

КОСАР -

СІЧКАР -

МОРЕ -

КОБЗАР -

ГИРЯ -

ЗВІР -

ЗОРЯ -

ПУХИР -

БУРЯ -

ШАХТАР -

БУКВАР -

 6.Дібрати і поставити відповідні прийменники (НА, У, ПІД. ДО, ЗА, ПЕРЕД, ВІД, В, З)  до поданих слів:

КРИНИЦЕЮ, КРИЖИНІ, ДЕРЕВІ, ДИРЕКТОРА, РІЧКИ, КРИНИЦІ, КОРИДОРА, МОРІ, ВИРІЙ, СЕСТРИ, РЯДУ,РОБОТОЮ. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

РІВНІ РОЗУМІННЯ МОВЛЕННЯ

  Рівні розуміння мовлення: Нульовий рівень: Дитина не розуміє або не рeагує на мовлення в принципі. У такої дитини часто немає сформованої ...