Тема. Автоматизація звука [р'] у складах РЯ, РЮ, РЬО, й у сполученні з приголосними
1. Скласти і прочитати склади:
ТРЯ | ТРЮ | ТРІ | ТРЮ |
ДРЯ | ДРЮ | ДРІ | ДРЬО |
ПРЯ | ПРЮ | ПРІ | ПРЬО |
БРЯ | ПРЯ | БРІ | БРЬО |
2. Прочитати слова (відображено, самостійно, хором). Уточнити значення виділених слів.
ГРІМ | ТРЮК | ДРІБ | ПОВІТРЯ | КРІТ |
МРІЯ | ТРЮМО | ДРІТ | ПРІРВА | КРЮК |
ТРІСК | ТРЮКАЧ | ДРІБОЧОК | БРІД | КРЮЧОК |
ТРІСКА | ТРЯСКА | ДРІМОТА | ХРІН | КРЮШОН |
ТРІЙКА |
|
|
|
|
Поділити ці слова на склади: на кожний склад – оплеск. Ударний склад відбити з більшою силою, визначаючи на який склад падає наголос..
3. Назви заображены картинки на малюнку
4. Утворити і записати в зошит слова із складів і букв. Прочитати без помилок: В, Р, І; НЯ, РІД; ЖОК, РІ; ДОК, РЯ; ЧИК, РЯБ; ЖАН, РЯ, КА; ДОК, ПО, РЯ; ЗА, РІ, ТИ; ШЕН, НЯ, РІ.
5. Змінити слово – назви дій: РЯТУВАТИ, РЯВКАТИ, РЮМСАТИ
Зразок:
Я РЯТУЮ | МИ РЯТУЄМО | |
ТИ РЯТУЄШ | ВИ РЯТУЄТЕ | |
ВІН | РЯТУЄ РЯТУЄ РЯТУЄ | ВОНИ РЯТУЮТЬ |
ВОНА |
| |
ВОНО |
|
6. А) Повторити чистомовку (відображено, самостійно, хором):
РЯ-РЯ-РЯ – ТЯГНІТЬ ПІСКАРЯ |
РЮ-РЮ-РЮ – Я КОМПОТ ВАРЮ |
РІ-РІ-РІ – НА ГІЛЦІ СНІГУРІ |
Б) Повторити приказки.
Не радій чужому горю
Ложкою моря не вихлюпаєш.
7. Вивчити вірш
Срібні дерева
Срібні дерева – срібне гілля,
Сріблом пухнастим вкрита земля.
Срібні у синьому небі хмарки,
В срібних заметах срібні стежки.
Срібний-пресрібний ліс приберіг
Білочці срібний-пресрібний горіх.
Комментариев нет:
Отправить комментарий