Автоматизація звука [р'] у складах РЯ, РЮ, РЬО, й у сполученні з приголосними (1 клас_ФФНМ)

 Тема. Автоматизація звука [р'] у складах РЯ, РЮ, РЬО, й у сполученні з приголосними

1.      Скласти і прочитати склади:

ТРЯ

ТРЮ

ТРІ

ТРЮ

ДРЯ

ДРЮ

ДРІ

ДРЬО

ПРЯ

ПРЮ

ПРІ

ПРЬО

БРЯ

ПРЯ

БРІ

БРЬО

2. Прочитати слова (відображено, самостійно, хором). Уточнити значення виділених слів.

ГРІМ

ТРЮК

ДРІБ

ПОВІТРЯ

КРІТ

МРІЯ

ТРЮМО

ДРІТ

ПРІРВА

КРЮК

ТРІСК

ТРЮКАЧ

ДРІБОЧОК

БРІД

КРЮЧОК

ТРІСКА

ТРЯСКА

ДРІМОТА

ХРІН

КРЮШОН

ТРІЙКА

 

 

 

 

Поділити ці слова на склади: на кожний склад – оплеск. Ударний склад відбити з більшою силою, визначаючи на який склад падає наголос.. 

3. Назви заображены картинки на малюнку

Назвати по пам’яті малюнки по порядку. Утворити множину. Визначити місце звука [р'] у цих словах. Скласти речення із цими словами.

4.      Утворити і записати в зошит слова із складів і букв. Прочитати без помилок: В, Р, І; НЯ, РІД; ЖОК, РІ; ДОК, РЯ; ЧИК, РЯБ; ЖАН, РЯ, КА; ДОК, ПО, РЯ; ЗА, РІ, ТИ; ШЕН, НЯ, РІ.

5.      Змінити слово – назви дій: РЯТУВАТИ, РЯВКАТИ, РЮМСАТИ

Зразок:

Я РЯТУЮ

МИ РЯТУЄМО

ТИ РЯТУЄШ

ВИ РЯТУЄТЕ

ВІН

РЯТУЄ

РЯТУЄ

РЯТУЄ

ВОНИ РЯТУЮТЬ

ВОНА

 

ВОНО

 

6.      А) Повторити чистомовку (відображено, самостійно, хором):

РЯ-РЯ-РЯ – ТЯГНІТЬ ПІСКАРЯ

РЮ-РЮ-РЮ – Я КОМПОТ ВАРЮ

РІ-РІ-РІ – НА ГІЛЦІ СНІГУРІ

Б) Повторити приказки.

Не радій чужому горю

Ложкою моря не вихлюпаєш.

7.  Вивчити вірш

Срібні дерева

Срібні дерева – срібне гілля,

Сріблом пухнастим вкрита земля.

Срібні у синьому небі хмарки,

В срібних заметах срібні стежки.

Срібний-пресрібний ліс приберіг


Білочці срібний-пресрібний горіх.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

РІВНІ РОЗУМІННЯ МОВЛЕННЯ

  Рівні розуміння мовлення: Нульовий рівень: Дитина не розуміє або не рeагує на мовлення в принципі. У такої дитини часто немає сформованої ...