Підгрупа №1 (1 клас)






Заняття від 31.01.2022

Заняття від 25.02.2022

Заняття від 21.03.2022

Заняття від 25.03.2022

Заняття від 28.03.2022

Заняття від 30.03.2022

Заняття від 01.04.2022

Заняття від 04.04.2022

Заняття від 08.04.2022

Заняття від 11.04.2022

Заняття від 13.04.2022

Заняття від 15.04.2022

Заняття від 18.04.2022

Заняття від 20.04.2022

Заняття від 22.04.2022

Заняття від 25.04.2022

Заняття від 27.04.2022

Заняття від 29.04.2022

Заняття від 02.05.2022

Заняття від 04.05.2022

Заняття від 06.05.2022

Повторення 

Заняття від 09.05.2022

Тема. Автоматизація звука С в словах, реченнях і скоромовках. Звуковий аналіз слів

  1. Артикуляційна гімнастика

  2. Звук  С – артикуляція

  3. Автоматизація  звука  С  в  словах,  реченнях,  скоромовках: 


  • автоматизація  в  відкритих  складах 


1) са-са-са – коса,  роса,  краса,  досада
    со-со-со – кусок,   сосна,  висота

    су-су-су – посуд,  ласун,  косуля

    си-си-си – коси,  посилка, гуси


 2) Виразно  промовити  речення:

            са-са-са – у  Соні коса

            су-су-су – заплели  косу

            си-си-си – ось  стрічка  для  коси 


  • автоматизація  в  закритих  складах 


1)  ас-ас-ас – квас,  нас,  вас,  ананас

      ос-ос-ос – матрос,  кокос,  колос

      ис-ис-ис – рис,  кумис,  ірис,  колиска

      ус-ус-ус – вус, кактус,  мус


 2) Повторити чистомовки:

                  ас-ас-ас – у  нас  дома  квас

                  ос-ос-ос – купили  кокос

                  ус-ус-ус – на  віконці  кактус

                  ис-ис-ис – Ася  п’є  кумис


  • автоматизація  в  складах  зі  збігом  приголосних  (попереднє заняття) 


  4. Ігри  на  розвиток  уваги  та  пам’яті «Запам’ятай  та  повтори»

            колесо – пояс – суп – посуд

            міст – хвіст – ліс – кист

            маска – каска – миска - рис


  5. Звуковий  аналіз:

Гра  «Телеграфісти» (назви всі звуки у словах) - л,і,с;  с,у,м,к,а;  п,і,с,о,к 


  6. Гра  «Відповідай  чітко  і  швидко»:

                  Цукор  солодкий,  а  сіль…

                  Слон  великий,  а  миша…

                  Дерево  високе,  а  кущ…

                  Міст  широкий,  а  стежка…

                  Ніж  короткий,  а  шабля…


7. Вимовити скоромовки. Одну на вибір вивчити на па'мять та зняти відео (надсилаємо мені в особисті повідомлення)



Комментариев нет:

Отправить комментарий

РІВНІ РОЗУМІННЯ МОВЛЕННЯ

  Рівні розуміння мовлення: Нульовий рівень: Дитина не розуміє або не рeагує на мовлення в принципі. У такої дитини часто немає сформованої ...