Тема. Автоматизація звука [Л] у словах зі зворотними складами
Артикуляційні вправи (формування артикуляції сонорних звуків)
Підготовчі вправи для розвитку артикуляційного апарату.
1. Покласти широкий язик на верхню губу. Якщо дитина не може так зробити, їй пропонують вимовляти висунутим між губами язиком групи звуків БЯ-Б'Я, МЯ-М'Я.
2. Підняти язик до верхніх зубів і опустити до нижніх зубів.
3. Загинати кінчик язика до верхньої, а потім до нижньої губи.
4. Енергійно задувати на широкий язик
6. Відкрити рота, поцмокати широким пласким кінчиком язика спочатку повільно, а потім швидко.
1. Повторення артикуляції звука Л.
2. "Впіймай звук"
1. Дорослий вимовляє ряд звуків, а діти, почувши звук [л], плескають в долоні
Ряд звуків: С, Ш, Л, М, И, Ж, Л, И, Д, З, М, Л, Т, Л.
2. Визначення наявності звука [л] у складах. Почувши склад зі звуком [л], діти плескають в долоні.
Склади: ША, НА, МА, ЛА, ШУ, НУ, ЩА, КА, ЛУ, МА, СА, ЛО.
Слова: ЛОМ, ЛОПАТА, СОМ, ЛУНА, СІНО, ЛОЖКА, ОГІРОК, ЛОСЬ, ВІКНО, КІНЬ, МІСТ, БУСИ, ЛИЖІ, ШИШКИ, ЛУСКА.
Бал, овал, канал, пенал, обвал, вокзал, метал, малий, галка, фіалка, алмаз, алфавіт, халва, балкон, гойдалка, солдат.
Осел, дятел, факел, виделка.
Пил, схил.
Гол, укол, чохол, футбол, вузол, янгол, хол, голка, гойдалка.
Мул, булка.
Віл, стіл, попіл, сокіл, білка, бджілка, гілка, сопілка.
Комментариев нет:
Отправить комментарий