Автоматизація звука ДЖ у складах та словах (ФФНМ_1 клас)

Тема. Автоматизація звука ДЖ у складах  та словах 

 1. Артикуляційна гімнастика

 - "Посмішка"-"Дудочка"
- "Маляр"
- "Гойдалка"
- "Конячка"
-"Грибок"
-"Гармошка"

1.1. Звуконаслідування звука [дж]

а)Дзижчить бджола: дж-ж-ж... дж-ж-ж...дж-ж-ж...
б)Дзижчить джміль: дж-ж-ж...дж-ж-ж...дж-ж-ж...

2. Промовити чистомовку

ДЖУ-ДЖУ-ДЖУ- я за партою сиджу

ДЖІ-ДЖІ-ДЖІ - в пирогах є дріжджі

ДЖЕМ-ДЖЕМ-ДЖЕМ - ми їмо солодкий джем


3. Зміни слова за зразком

Джерело, вода (яка?) джерельна

Бджола, мед (який?) бджолиний

Джинси, штани (які?) джинсові


4. Відгадай тварину джунглів (додай слово). Відпрацьовуємо вимову слова ДЖУНГЛІ

В джунглях живуть спритні, хвостаті (мавпи)

В джунглях живуть великі, сильні (слони)

В джунглях живуть довгі, повзучі (удави та змії)

В джунглях живуть хижі, смугасті (тигри)



Комментариев нет:

Отправить комментарий

РІВНІ РОЗУМІННЯ МОВЛЕННЯ

  Рівні розуміння мовлення: Нульовий рівень: Дитина не розуміє або не рeагує на мовлення в принципі. У такої дитини часто немає сформованої ...