Автоматизація звука С складі зі збігом приголосних. Звуковий аналіз (ФФНМ_1 клас)

 Тема. Автоматизація звука С  складі зі збігом приголосних. Звуковий аналіз

 1. Артикуляціна гімнастика для свистячих звуків


2..  Артикуляція звука [с]: 

• губи розтягнуті в посмішку;
• зуби розкриті на декілька міліметрів трохи оголені;
• широкий кінчик язика за нижніми зубами;
• спинка язика піднімається до твердого піднебіння, чим утворює щілину;
• струмінь повітря проходить посередині спинки язика, по утвореному жолобку;
• м'яке піднебіння закриває прохід в носову порожнину;
• голосові зв'язки не вібрують


3.  Автоматизація  звука  С  в  словах  зі  збігом  приголосних:

ста-ста-ста –  станок,  ставок, капуста,  паста,  стадіон…

сто-сто-сто – місто,  тісто,  стовбур

сту-сту-сту – стук,  ступка,  пастух,  ступінь

сти-сти-сти – мости,  хвости,  сісти

  

4. Відтворення  складових  рядків:

                  ста-сто-сту-сти                     спо-спу-спа-спи

                  спу-спа-спи-спо


  5. Проговорити  речення,  чітко  промовляючи  звук  С:

                  Склянка стоїть  на  столі.

                  Капуста  росте  на  грядці.

                  Пастух  пасе  стадо.


  6. Доповнити  речення:

                  Влітку  листочки  на  деревах  зелені,  а  восени…

                  Влітку  сонечко  тепле,  а  взимку…

                  Влітку  вода  в  річці  тепла,  а  взимку…


  7. Гра  «1-2-5-9»  зі  словами:   хвіст,  капуста

Зразок: Один хвіст, два хвоста, п'ять хвостів, ....

  

8. Повторити  скоромовку:

                  Стоять  під  снігом  сосни  сонні…


  9. Порахувати  звуки  в  словах:

                  Стіл,  місто,  стадо,  хвіст


Комментариев нет:

Отправить комментарий

РІВНІ РОЗУМІННЯ МОВЛЕННЯ

  Рівні розуміння мовлення: Нульовий рівень: Дитина не розуміє або не рeагує на мовлення в принципі. У такої дитини часто немає сформованої ...