Тема. Постановка звука Л
1. Підготовчі артикуляційні вправи:
- ПОСМІШКА, ДУДОЧКА, МАВПЕНЯ
- МЛИНЦІ
- ПЕКАР (МІСИМО ТІСТО)
- СМАЧНЕ ВАРЕННЯ
- ІНДИК
- ВІТРИЛО
- ПАРОПЛАВ
2. Постановка звука [л]
а) Для пояснення і показу правильної артикуляції звука [л] логопед вимовляє звук [л] перед дзеркалом. Звертає увагу дітей на те, що під час вимови звука [л] губиі зуби відкриті, кінчик язика притиснутий до верхніх зубів, по боках язика щілини,якими виходить повітря.Діти наслідують вимову.
б) Якщо звук [л] наслідуванням не викликали, то використовують ігрові прийоми. Дітям пропонують прикусити кінчик язика і вимовити звук [л] у міжзубному положенні. Далі, вимовляючи [и], перевести зондом кінчик язика до верхніх зубів - чуємо [л]. Фіксуватиувагу дитини на положенні кінчика язика.
в) Дітям довго пропонується співати [и] або [а], кінчик язика, притиснутий" до піднебіння, опускати вниз (чуємо [а-ла..., а-ла]). Увага фіксується на положенні артикуляційного апарату.
3. Звуконаслідування
Пароплав пливе: Л-Л-Л-Л
4. Автоматизація в складах:
5. Автоматизація в словах (в кого вийде в складах):
Комментариев нет:
Отправить комментарий