Формування вимови звука Л (ФФНМ_1 клас)

Тема. Постановка звука Л

 1. Підготовчі артикуляційні вправи:

- ПОСМІШКА, ДУДОЧКА, МАВПЕНЯ

- МЛИНЦІ

- ПЕКАР (МІСИМО ТІСТО)

- СМАЧНЕ ВАРЕННЯ

- ІНДИК

- ВІТРИЛО

- ПАРОПЛАВ


2. Постановка звука [л]

а) Для пояснення і показу правильної артикуляції звука [л] логопед вимовляє звук [л] перед дзеркалом. Звертає увагу дітей на те, що під час вимови звука [л] губиі зуби відкриті, кінчик язика притиснутий до верхніх зубів, по боках язика щілини,якими виходить повітря.Діти наслідують вимову.

б) Якщо звук [л] наслідуванням не викликали, то використовують ігрові прийоми. Дітям пропонують прикусити кінчик язика і вимовити звук [л] у міжзубному положенні. Далі, вимовляючи [и], перевести зондом кінчик язика до верхніх зубів - чуємо [л]. Фіксуватиувагу дитини на положенні кінчика язика.

в) Дітям довго пропонується співати [и] або [а], кінчик язика, притиснутий" до піднебіння, опускати вниз (чуємо [а-ла..., а-ла]). Увага фіксується на положенні артикуляційного апарату.

3. Звуконаслідування

Пароплав пливе: Л-Л-Л-Л

4. Автоматизація в складах: 

5. Автоматизація в словах (в кого вийде в складах):




Комментариев нет:

Отправить комментарий

РІВНІ РОЗУМІННЯ МОВЛЕННЯ

  Рівні розуміння мовлення: Нульовий рівень: Дитина не розуміє або не рeагує на мовлення в принципі. У такої дитини часто немає сформованої ...