Автоматизація звука З в середині слова (ФФНМ_1 клас)

Тема. Автоматизація звука З в середині слова

1. Артикуляційні вправи:

- "Посмішка" -"Парканчик" 

- "Млинець"

- "Лопатка"

- "Хованка"

2. Повторення артикуляції звука З:
  • губи розтягнуті в посмішку;
  • зуби розкриті на декілька міліметрів трохи оголені;
  • широкий кінчик язика за нижніми зубами;
  • струмінь повітря проходить посередині спинки язика, по утвореному жолобку;
  • голосові зв'язки вібрують 
3. Звуконаслідування. Вимовляємо звук з: З-З-З.  Якщо не виходить, згадуємо вимову С та додаємо голос. Звуконаслідуємо - летить комар: з-з--з-з-з-з (протяжно)

4. Гра "Впіймай звук". Визначаємо наявніть звука З в словах. Якщо є  - дитина плескає в долоні.

Слова: ДОНЬКА, ЗИМА, ВУЗОЛ, ВІЗОК, ЛИСТ, ВІКНО, КОЗАК, ЛІЗА, МОЛОКО, КОВЗАНИ, САНКИ, ЗОЗУЛЯ, ЗООПАРК, ДЕРЕВО, ОЗЕРО, ПІСЕНЬКА, ЗАВОД.

5. "Назви склади". Назви склади на картинці, а потім слова: ЗА-ЗА-ЗА_ ЗАМОК,....

6. Назви всі предмети, які є в Равлику 
(гарбуз, повітряний змій, змія, козак, резинки, ковзани, вузол, замок, зебра, бузок, бізон, водолаз, віз, зозуля, зуб, замок, ваза, зерно, коза, язик, гвоздика, паровоз, зелений, гніздо, заєць, Дід Мороз, зефір (бізе), морозиво, береза, телевізор, пензлик)

В кого не має звука Р, слова з цим звуком не називаємо!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий

РІВНІ РОЗУМІННЯ МОВЛЕННЯ

  Рівні розуміння мовлення: Нульовий рівень: Дитина не розуміє або не рeагує на мовлення в принципі. У такої дитини часто немає сформованої ...