Автоматизація м'якого звука Л. Диференціація Л-Л' (ФФНМ_1клас)

 Тема. Автоматизація мякого звука Л' в реченні. Диференціація Л-Л'

1. Попередня робота з формування вимови звука Р

вправа "Моторчик" (чітко, ритмічно вимовляємо звук д-д-д-д, потім різко на видиху пробуємо завести моторчик дрррррр)

вправа "Подуй на грибок" (вихідне положення "грибок" - широкий язик піднятий вгору та торкається піднебіння; утримуючи язика в такому положення необхідно подути на язика. Має вийти його вібрація - трррр. Увага! Язик не повинен опуститися або проходити між зубами, це є помилкою!) 

2. Артикуляційна гімнастика для звука Л' (за посиланням)

3. "Звукова доріжка"  - повтори склади і назви, що зображено на картинці


4. Розвиваємо ритміку та фонематичний слух, синхронізуємо роботу півкуль. Відстукай ритм, виконуючи рухи на малюнку

5. Гра-презентація "Прогулянка з Олафом" - логопедична гра на диференціацію звуків Л-Л’ у словах та реченнях.

Будуємо фрази «Олаф у лісі зустрів ...», «В лісі Олаф залишив ...», «Олаф знайшов в лісі...» Словник: ліщина, олівець, яблуко, білка, щавель, літак, ялинка, голуб, телефон, равлик



Комментариев нет:

Отправить комментарий

РІВНІ РОЗУМІННЯ МОВЛЕННЯ

  Рівні розуміння мовлення: Нульовий рівень: Дитина не розуміє або не рeагує на мовлення в принципі. У такої дитини часто немає сформованої ...