Автоматизація звука [Л] у словах з прямими складами (ФФНМ_1 клас)

 

Тема. Автоматизація звука [Л] у словах з прямими складами

1. Артикуляційна гімнастика: 

- "Посмішка" - "Дудочка"

- "Маляр"

- "Гойдалка"

- "Місимо тісто"

- "Млинець"

- "Вітрило"

2. Звуконаслідування: 

- ПАРОПЛАВ: Л-Л-Л-Л

- ЛІТАК: Л-Л-Л-Л 


 3. СКЛАДИ ДЛЯ ПОВТОРЕННЯ: 

ЛА — ЛЕ — ЛИ — ЛО

ЛУ — ЛИ — ЛО — ЛА

ЛО — ЛИ — ЛЕ — ЛА

4. СЛОВА ДЛЯ ПОВТОРЕННЯ:

Лак, лапа, ластівка, лава, лампа, лама, ланцюг, лахміття, латаття, лавина, шоко­лад, халат, калач, салат, балалайка, водолаз, акула, школа, віхола, писала, читала, кидала, носила, водила, возила, мила, співала, бігала, бачила, образила, їла. 

Лев, лебеді, лезо, Леся, лежати, лебідь, легкий, лелека, Олег, Олена, балет, желе, жи­лет, ювілей, Олексій, олень, алея, тюлень, поле, колесо, далекий, оселедець, зеле­ний, велетень, омлет, хамелеон, фіолетовий.

Лимон, лижі, липа, листя, лижі, лижник, лисиця, лимон, листоноша, листи, калина, малина, колиска, ялинка, ве­ликий, воли, столи, цибулина, сміливий, щілина, злива, долина, полиця,білий, вулик, милий, цілий, стиглий, бджоли, келихи, канали, пенали, вулиця, вокзали, канікули, палиця, равлик, кролик, спали, сиділи, стояли, стукали, хо­дили, писали, читали, бігали, їхали, тупали, метелик, столик, килим.

Лоб, лом, лось, ложка, лобода, лоза, лосось, лото, лопата, лоша, ловити, лоток, солодкий, болото, коло­дязь, Володя, голодний, холодний, Павло, село, волошки, волос­ся, болото, підлога, солома, молотити, голос, золото, голод, сало, мило, коло, холод, Михайло, соловей, Данило, діло, велосипед, голова, молоток, те­пловоз, пилосос, молоко.

Луг, луска, Лука, луна, тулуб, галушки, полудень, голубий, голубці, голуб, жолудь, палуба, цілу­вати, полуниця.

5. Назви картинки в яких є звук Л:  



Комментариев нет:

Отправить комментарий

РІВНІ РОЗУМІННЯ МОВЛЕННЯ

  Рівні розуміння мовлення: Нульовий рівень: Дитина не розуміє або не рeагує на мовлення в принципі. У такої дитини часто немає сформованої ...