Автоматизація звука С в словах, реченнях і скоромовках. Звуковий аналіз слів (ФФНМ_1 клас)

 Тема. Автоматизація звука С в словах, реченнях і скоромовках. Звуковий аналіз слів

  1. Артикуляційна гімнастика (попереднє заняття)

  2. Звук  С – артикуляція (заняття від 20.10.21)

  3. Автоматизація  звука  С  в  словах,  реченнях,  скоромовках: 


  • автоматизація  в  відкритих  складах 


1) са-са-са – коса,  роса,  краса,  досада
    со-со-со – кусок,   сосна,  висота

    су-су-су – посуд,  ласун,  косуля

    си-си-си – коси,  посилка, гуси


 2) Виразно  промовити  речення:

            са-са-са – у  Соні коса

            су-су-су – заплели  косу

            си-си-си – ось  стрічка  для  коси 


  • автоматизація  в  закритих  складах 


1)  ас-ас-ас – квас,  нас,  вас,  ананас

      ос-ос-ос – матрос,  кокос,  колос

      ис-ис-ис – рис,  кумис,  ірис,  колиска

      ус-ус-ус – вус, кактус,  мус


 2) Повторити чистомовки:

                  ас-ас-ас – у  нас  дома  квас

                  ос-ос-ос – купили  кокос

                  ус-ус-ус – на  віконці  кактус

                  ис-ис-ис – Ася  п’є  кумис


  • автоматизація  в  складах  зі  збігом  приголосних  (попереднє заняття) 


  4. Ігри  на  розвиток  уваги  та  пам’яті «Запам’ятай  та  повтори»

            колесо – пояс – суп – посуд

            міст – хвіст – ліс – кист

            маска – каска – миска - рис


  5. Звуковий  аналіз:

Гра  «Телеграфісти» (назви всі звуки у словах) - л,і,с;  с,у,м,к,а;  п,і,с,о,к 


  6. Гра  «Відповідай  чітко  і  швидко»:

                  Цукор  солодкий,  а  сіль…

                  Слон  великий,  а  миша…

                  Дерево  високе,  а  кущ…

                  Міст  широкий,  а  стежка…

                  Ніж  короткий,  а  шабля…


7. Вимовити скоромовки. Одну на вибір вивчити на па'мять та зняти відео (надсилаємо мені в особисті повідомлення)




Комментариев нет:

Отправить комментарий

РІВНІ РОЗУМІННЯ МОВЛЕННЯ

  Рівні розуміння мовлення: Нульовий рівень: Дитина не розуміє або не рeагує на мовлення в принципі. У такої дитини часто немає сформованої ...