Диференціація Ч - ШЧ (Щ) (ФФНМ_1 клас)

 Тема. Диференціація Ч - ШЧ (Щ)

1. Артикуляційна гімнастика

- "Посмішка"-"Дудочка"

- "Маляр"

- "Конячка"

- "Грибок"

- "Гармошка"

- "Барабан"

2. Уточнення артикуляції Ч - ШЧ (Щ)

Артикуляція звуку Ч:
     губи трохи витягнуті вперед;
зуби злегка розкриті;
 кінчик язика торкається нижніх зубів, а передня частина язика вигнута і піднімається до альвеол і твердого піднебіння, утворюючи зімкнення, яке переходить в щілину;
          бічні краї язика притиснуті до верхніх кутніх зубів;
          м'яке піднебіння закриває прохід в носову порожнину;
          голосові зв'язки не вібрують.

Артикуляція звуку Щ (ш+ч) (звернути увану на те що буква Щ позначає два звуки [ш+ч])
• губи трохи витягнуті вперед;
• зуби злегка розкриті;
• широкий кінчик язика піднімається до альвеол і утворює з ними щілину;
• середня частина язика опущена
• бічні краї язика притиснуті до верхніх кутніх зубів;
• м´яке піднебіння закриває прохід в носову порожнину;
• голосові зв`язки не вібрують.

3. Повтори чистомовку:

4. Назви слова в логоравлику:

5. Вчимося перемикати руховий (пальцевий) праксис: 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

РІВНІ РОЗУМІННЯ МОВЛЕННЯ

  Рівні розуміння мовлення: Нульовий рівень: Дитина не розуміє або не рeагує на мовлення в принципі. У такої дитини часто немає сформованої ...