Тема. Автоматизація Л в зворотних складах
1. Повторення артикуляційних вправ для формування артикуляції сонорних звуків (заняття від 29.03.2021)
2. Розучування чистомовки:
Ал, ал, ал – темний підвал
Ол, ол, ол – забили гол
Ул, ул, ул – у ставку мул
Іл, іл, іл – високий стіл
Алка, алка,алка – у Миколи палка
Олка, олка, олка – у мене товста голка.
3. Закріплення вимови звука [л] у реченнях. На малюнку: СОКІЛ, ПЕНАЛ, ВІШАЛКА, ФУТБОЛ, ДЯТЕЛ, СТІЛ, БІЛКА. Прочитай частину речення і доповни його. Речення запишіть.
Олексій купив…
На гілці сидів …
Луша поклала на стіл…
Хлопці люблять …
Діти побачили ...
Високо злетів…
Оленка повісила шапку на…
4. Спиши оповідання. Підкресли твердий звук Л. Зробити звуковий аналіз слів: ЯЛИНКА, ГАДЮКА, ЗЛЯКАЛИСЬ
«Гадюка»
Улітку Оленка і Павло пішли в ліс по гриби. Вони знайшли багато лисичок. Діти сіли біля густої ялини і хотіли подивиться, скільки у них лисичок. Тільки почали рахувати – побачили велику гадюку. Оленка і Павло злякались, покидали лисички і побігли.
ВСІ ПИСЬМОВІ ЗАВДАННЯ ВИКОНУЄТЕ, ФОТОГРАФУЄТЕ ТА НАДСИЛАЄТЕ В ОСОБИСТІ ПОВІДОМЛЕННЯ!!!
Комментариев нет:
Отправить комментарий