Автоматизація Л в зворотних складах (ФФНМ_2 клас)

 Тема. Автоматизація Л в зворотних складах

1. Повторення артикуляційних вправ для формування артикуляції сонорних звуків (заняття від 29.03.2021)

2. Розучування чистомовки:

Ал, ал, ал – темний підвал

Ол, ол, ол – забили гол

Ул, ул, ул – у ставку мул

Іл, іл, іл – високий стіл

Алка, алка,алка – у Миколи палка

Олка, олка, олка – у мене товста голка.


3. Закріплення вимови звука [л] у реченнях. На малюнку: СОКІЛ, ПЕНАЛ, ВІШАЛКА, ФУТБОЛ, ДЯТЕЛ, СТІЛ, БІЛКА. Прочитай частину речення і  доповни його. Речення запишіть.

Олексій купив… 

На гілці сидів … 

Луша поклала на стіл… 

Хлопці люблять … 

Діти побачили ...

Високо злетів… 

Оленка повісила шапку на… 

4. Спиши оповідання. Підкресли твердий звук Л. Зробити звуковий аналіз слів: ЯЛИНКА, ГАДЮКА, ЗЛЯКАЛИСЬ

 «Гадюка»

Улітку Оленка і Павло пішли в ліс по гриби. Вони знайшли багато лисичок. Діти сіли біля густої ялини і хотіли подивиться, скільки у них лисичок. Тільки почали рахувати – побачили велику гадюку. Оленка і Павло злякались, покидали лисички і побігли.


ВСІ ПИСЬМОВІ ЗАВДАННЯ ВИКОНУЄТЕ, ФОТОГРАФУЄТЕ ТА НАДСИЛАЄТЕ В ОСОБИСТІ ПОВІДОМЛЕННЯ!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий

РІВНІ РОЗУМІННЯ МОВЛЕННЯ

  Рівні розуміння мовлення: Нульовий рівень: Дитина не розуміє або не рeагує на мовлення в принципі. У такої дитини часто немає сформованої ...