Автоматизація вимови звука [р] у закритих складах, сполученнях приголосних: КР, ГР, ХР, ВР,ФР (ФФНМ_2 клас)

 Тема. Автоматизація вимови звука [р] у закритих складах, сполученнях приголосних: КР, ГР, ХР, ВР,ФР. 

1.      Читання та аналіз складів:

ТРА

ДРА

ПРА

КРА

ГРА

ХРА

ВРА

ФРА

БРА

ТРО

ДРО

ПРО

КРО

ГРО

ХРО

ВРО

ФРО

БРО

ТРУ

ДРУ

ПРУ

КРУ

ГРУ

ХРУ

ВРУ

ФРУ

БРУ

ТРИ

ДРИ

ПРИ

КРИ

ГРИ

ХРИ

ВРИ

ФРИ

БРИ

ТРЕ

ДРЕ

ПРЕ

КРЕ

ГРЕ

ХРЕ

ВРЕ

ФРЕ

БРЕ


2.      Назвати слова з цими словосполученнями (відображено, самостійно, хором): ГРУША, ГРОЗА, АҐРУС, ФАРБИ, ГРАФИН, ГРАДУСНИК, ФРУКТИ.


3. Повторити речення, вставивши прийменники:

Гриби ростуть… лісі.

Фрукти ростуть… саду.

Аґрус росте… кущах.

Грузовик їде… дровами.

Мати пішла…продуктами.

4. Дібрати слова, протилежні за значенням:

ХВОРИЙ – ЗДОРОВИЙ

СУХИЙ – МОКРИЙ

НІЖНИЙ – ГРУБИЙ

НАЛІВО – НАПРАВО

ЩИРИЙ – ХИТРИЙ

ПРЯМО – КРИВО

НАХАБНИЙ - СКРОМНИЙ

5.      Утворити дієслова І особи однини.

ПРОСТИТИ – ПРОЩУ

КРУТИТИ – 

ГРИМІТИ – 

КРИЧАТИ – 

КРИШИТИ –

ХРОПІТИ - 

ВРУЧАТИ – 

ЗРУБАТИ - 

     6.      Переставляючи букви, перетворити відкриті склад в закриті і прочитати їх: РА-АР, РУ-УР, РО-ОР, РИ-ИР.

   7Назвати відображено, самостійно. Уточнити значення слів. 

Визначити кількість складів в цих словах (ЯКІР, ПОМІДОР, АБАЖУР, КОМАР, ШКОЛЯР, КАТЕР, ВІТЕР)

8. Назви професії, чітко вимовляючи звук Р:


9.    Повторити жартівливу чистомовку за дорослим:

АР-АР-АР- НА РУЦІ КОМАР

ОР-ОР-ОР – ЗАВОДЖУ МОТОР

УР-УР-УР – СІВ СНІГУР

ИР-ИР-ИР – ВСІ ЗА МИР

Комментариев нет:

Отправить комментарий

РІВНІ РОЗУМІННЯ МОВЛЕННЯ

  Рівні розуміння мовлення: Нульовий рівень: Дитина не розуміє або не рeагує на мовлення в принципі. У такої дитини часто немає сформованої ...