Автоматизація м'якого звука Л (ФФНМ_2 клас)

 Тема. Автоматизація м'якого звука Л

1.Артикуляційні вправи для сонорних звуків (перелік вправ у попередньому занятті від 29.03.2021)

2. Попередня робота з формування вимови звука Р

вправа "Моторчик" (чітко, ритмічно вимовляємо звук д-д-д-д, потім різко на видиху пробуємо завести моторчик дрррррр)

вправа "Подуй на грибок" (вихідне положення "грибок" - широкий язик піднятий вгору та торкається піднебіння; утримуючи язика в такому положення необхідно подути на язика. Має вийти його вібрація - трррр. Увага! Язик не повинен опуститися або проходити між зубами, це є помилкою!) 

3. Артикуляція м'якого звука Л - ідентична Л, але язичок піднімаємо вище до альвеол (бугорків на піднебінні) вимовляючи звук А, або І. Маємо почути ЛЯ, ЛІ.

4. Гра "Лія бачила на вулиці... " (закріплюємо вживання м'якого Л у фразі). Слова: ПЛЯМА (КАЛЮЖА), ЛІЙКА, ЛЬОН, ОЛІЯ, КОЛЯСКА, ЛЯЛЬКА, КВАСОЛЯ, ПЕЛІКАН, ПАЛЬМА, АВТОМОБІЛЬ, ЛІТАК, ХЛІБ, КОНВАЛІЯ, ОЛІВЕЦЬ, ЦИБУЛЯ, ЛІХТАР, КЛЮЧ



5. Вивчити скоромовку (записати відео та надіслати)

Діти мамі помагали,

В лійку воду наливали,

Разом пальму поливали


Комментариев нет:

Отправить комментарий

РІВНІ РОЗУМІННЯ МОВЛЕННЯ

  Рівні розуміння мовлення: Нульовий рівень: Дитина не розуміє або не рeагує на мовлення в принципі. У такої дитини часто немає сформованої ...