Тема. Диференціація звуків "с" - "ц"
1. Порівняння артикуляції звуків
а) – Складіть слово по першим звукам: (собака, олень, вовк, акула).
– Який перший звук у слові - СОВА? (звук с)
Пояснити, що звук "с" можна тягнути довго,
(пісенька «насоса» с-с-с-с )
б ) – Складіть слово по першим звукам: (цукор,автобус,пес)
– Який перший звук у слові - ЦАП? (звук ц).
Пояснити, що звук "ц" не можна тягнути,
вимова звука коротка . ( «як говорить цвіркун» ц-ц-ц”)
2.Диференціація звуків у складах: читання складової таблиці
са-ца аца-аса оса-оца уса-уца
со-цо ацо-асо осо-оцо усо-уцо
су-цу ацу-асу осу-оцу усу-уцу
се-це аце-асе осв-оце усе-уцв
си-ци аци-аси оси-оци уси-уци
3. Визначити на слух наявність звуків "с" чи "ц" у словах, показуючи відповідну букву.
циркуль, цифра, сигнал, син, цинк, цирк,
цуцик, цукор, судно, семеро, цегла, серп,
4.Розвиток зорової уваги та звукового аналізу.
Вставити пропущені букви С або Ц
*ова
*ибуля
*укор
*умка
*ир
*ар
кла*
яй*е
5. Розвиток складового аналізу на рівні слова
Гра «ЗБЕРИ СЛОВО»
Ц О К Р У
И Р К Ц
С Н С О А
А Н В С Е
6.Робота по граматичному оформленню речення
Доповнити речення відповідним словом:
Соні купили смачні _________
Клоуни виступали у __________
Бабуся відчинила ________
У мами добре __________
( ЦУКЕРКИ, ЦИРК, ВІКОНЦЕ, СЕРЦЕ )
Вправа «Закінчи слово»
насо… матра…, пала…, поя…, автобу…, абза…
Комментариев нет:
Отправить комментарий