Прийменники. Встановлення взаємозв'язку у реченні за допомогою питань (ППЧ_4 клас)

Тема. Прийменники. Встановлення взаємозв'язку у реченні за допомогою питань.

1. Робота з деформованим текстом. Скласти і записати  речення (за допомогою запитань). Увага! До прийменників питання не ставиться, це службова частина мови.

1.      Наприклад: Клава (хто?), біле(яке?), плаття (що?), наділа (що зробила?) -  Клава  наділа  біле плаття.

2.      І, упав, плаче, малюк.

3.      Пліт, пливе, хвилях, на.

4.      Володя, плавати, став, добре.

5.      Листя, тополі, на, блискуче.

6.      Поливає, яблуньки, Олексій.

7.      Халат, дівчинка, одягла.

8.      Рожева, зацвіла, яблуня.

2.      Утворити слова із складів і записати їх:

ЛО, СТЕБ

НОТ, БЛОК

КА, ЯБ, ЛУ

ПЛЕ, НИК, МІН

ЗА, БЛУ

СКА, ЦЯ, ВИ,БЛИ



3. Прочитай текст. Спиши, правильно розкриваючи дужки, підкресли прийменники в реченнях.


УВАГА! ВСІ ПИСЬМОВІ ЗАВДАННЯ ВИКОНУЄТЕ, ФОТОГРАФУЄТЕ ТА НАДСИЛАЄТЕ В ОСОБИСТІ ПОВІДОМЛЕННЯ!


Немає коментарів:

Дописати коментар

Аутизм

  Аутизм: інший спосіб бачити світ (2 квітня - Міжнародний день поширення інформації про аутизм) Чи траплялося вам зустрічати людину, яка у...