Тема. Закріплення вимови звука [р] у середині слова у відкритому складі.
1. Артикуляційна гімнастика з Логозавриком (повторення)
2. Назви слова та склади пірамідку
3. Закріплення вимови звука [р] у середині слова. Назвати слова або малюнки відображено, самостійно і разом:
КОРОВА | ПОРОМ | КУКУРУДЗА |
ВОРОНА | СОРОКА | ПАРУС |
ВОРОТА | ГОРИ | ПАРАШУТ |
ГОРОБЕЦЬ | ПОМІДОРИ | КОРИТО |
КАРАСЬ |
| БАРАБАН |
КУРИ |
| БАРАН |
КОМАРІ |
| ГІТАРА |
4. Гра "Закінчити слово", додаючи склади РА, РИ: ПА-, ШКУ-, ХМА-, НО-, ГО-, КУ-, ПОМІДО-.
5. Діти приставляють склад до складу, щоб вийшло слово, голосно його читають: РА-МА, РА-Я.
РИ | МУ |
|
| РО |
| МА | РО |
| ЗА | КО |
| РА | ША |
РА | НО | РА | ГО | РА | МА | РА | Ю | РА | ПО | ||||
РА | РО | РА | ШУ | РЕ | РУ | КА | РО | СА | І | ||||
РИ | РА | МА | РА | Я | ХО | РИ | У | РА | ДА | ||||
БА |
| ЛА | КУ | РИ | РА | НА | РУ | ДА | РИ |
6. Вивчити скоромовку:
Комментариев нет:
Отправить комментарий