Автоматизація звука Р у складах зі збігом приголосних (ФФНМ_1кл.)

 Тема. Автоматизація звука Р у складах  зі збігом приголосних

1. Робота з формування вимови звука Р (артикуляційні вправи) - повторення

вправа "Моторчик" (чітко, ритмічно вимовляємо звук д-д-д-д, потім різко на видиху пробуємо завести моторчик дрррррр)

вправа "Подуй на грибок" (вихідне положення "грибок" - широкий язик піднятий вгору та торкається піднебіння; утримуючи язика в такому положення необхідно подути на язика. Має вийти його вібрація - трррр. Увага! Язик не повинен опуститися або проходити між зубами, це є помилкою!) 

2. Відпрацювання звука Р у складах із збігом пригоолосних:

1) Повтори склади:

ДРА-ДРА-ДРА,

ДРО-ДРО-ДРО,

ДРУ-ДРУ-ДРУ,

ДРЕ-ДРЕ-ДРЕ,

ДРИ-ДРИ-ДРИ

2) Повтори слова: ДРАБИНА, ДРАКОН, ДРАЖЕ, ДРАМА, ДРОВА, ДРОТИК, ДРУГ, ДРУЖБА, ДРУЗІ. 

3) Повтори фразу "ДРАКОША ДРУЖИТЬ ...."використовуючи картики (автоматизація ДР, повторення Л)


4) Розвиваваємо навички звукового аналізу, знайди слова на малюнку зі звуком Р.





   



Комментариев нет:

Отправить комментарий

РІВНІ РОЗУМІННЯ МОВЛЕННЯ

  Рівні розуміння мовлення: Нульовий рівень: Дитина не розуміє або не рeагує на мовлення в принципі. У такої дитини часто немає сформованої ...