Буквосполучення ЬО. Розрізнення ЬО-ЙО (ППЧ_4 клас)

 Тема. Буквосполучення ЬО. Розрізнення ЬО-ЙО



ВИВЧИТИ!!!

1. ЙО передає звукосполучення й + о:

1) на початку слова та після букви, що позначає голосний: його́, йому́, завойо́ваний, привілейо́ваний, райо́н, чийо́го;

2) після букви на позначення приголосного, переважно на початку складу: батальйо́н, бульйо́н, вйо́кати, Воробйо́в, курйо́з, мільйо́н, Соловйо́в.

2. ЬО пишемо після букви на позначення м’якості приголосного перед овсього́, Ковальо́в, Линьо́в, льон, льох, сього́дні, сьо́мий, трьох, тьо́хкати, цього́.

Завдання 1. Запиши правильно слова з відео.


Завдання 2. Встав необхідне буквосполучення і запиши.

Завдання 3. Випиши лише ті слова, в яких пишеться буквосполучення йо

Його, працьовитий, майоритьбайоквойовничий,

дзьобик, серйознойодрайонпідйомбойовий, льон,

районниймедальйонбульйон, кольори, Муравйовпавільйон, польові.


Завдання 4. Прочитай текст. Добери заголовок. Спиши, вставляючи пропущені букви.

Л..н – технічна рослина. У н..го квіти син..го кол..ру. Стебла л..ну дають волокно, з якого тчуть тканину. З насіння л..ну виготовляють олію.  Чи бачив ти, як цвіте л..н? Квітка у н..го маленька і тендітна. Вона нагадує віночок з п’ятьма пелюстками син..го кол..ру. Цвіте л..н у червні.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

РІВНІ РОЗУМІННЯ МОВЛЕННЯ

  Рівні розуміння мовлення: Нульовий рівень: Дитина не розуміє або не рeагує на мовлення в принципі. У такої дитини часто немає сформованої ...