Розрізнення букв Б-Д. Робота над оповіданням (4 клас_ППЧ)

 Тема. Розрізнення букв Б-Д. Робота над оповіданням.

1. Сьогоднішня тема спрямована на подолання оптичної дисграфії, тобто процесу візуального переплутування саме букв, а не звуків. Розгляньте малюнок. Назвіть, хто зображений на малюнку. Чи схожі Білка та Дятел на перші букви з яких починаються їх назви на письмі?

2. Виконайте завдання.


3. Гра   «Чи є такий предмет? Гра спрямована на усвідомлене читання. Попросіть дитину прочитати слова і сказати, чи існують ті предмети або явища, які вони позначають. Запишіть тільки слова, які існують.

       Варіанти :

       1. Кущ, баж, мед, вім, фап, лук, цюн, ніч, гач, сад, жіб, таз, чуб, пек, зуб, зиг.

       2. Гафо, нота, діту, жатю, птах, зіду, осел, ірек, вухо, кюса, цирк, борщ, шпак.

       3. Актор, вимус, бочка, жнифя, голос, парта, ізюнт, хітко, земля, церпа, сосна.

       4. Родина, вулирпа, ремінь, цукода, береши, палиця, чітасу, музика, дірєня.

        5.Загадка, читабон, фільток, кімната, руфлон, веселуб, учитель, метелик.

4. Робота над оповіданням.

4.1. Використовуючи картинку, склади невелике оповідання (4-5 речень) і запиши його. У оповідання обов'язково повинна бути назва та діючий персонаж.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

РІВНІ РОЗУМІННЯ МОВЛЕННЯ

  Рівні розуміння мовлення: Нульовий рівень: Дитина не розуміє або не рeагує на мовлення в принципі. У такої дитини часто немає сформованої ...