Буква І після приголосних. Позначення мякості приголосних на письмі голосними. Словополучення із словами-паронімами (ППЧ_4 клас)

 Тема. Буква І після приголосних. Позначення мякості приголосних на письмі голосними. Словополучення із словами-паронімами

Правило вживання букви І. ЗАПАМ'ЯТАЙ!!!


Буква І також позначає пом'якшення попереднього приголосного звука.

Завдання 1. Встав, користуючись правилом, пропущені букви И або І

С...р, с...ль, м...ст, л...ст, б...нт, кол...р, гр...м, др...бний.

Завдання 2. Спиши. Підкресли уважно слова, в яких є м’які приголосні. Обведи кружечком букву, яка пом’якшує приголосну.

Сад, сук, сядь, люк, туман, чорне,тюлень, сине, диво, діти, щастя,зима, літо, дятел, вулиця.

 

Завдання 3. Випиши слова, в яких є тільки тверді приголосні. Підкресли букви, що позначають тверді звуки.

Солома, оса, камінь, вода, стіл, туман, дуб, диво, двері, стіна, тютюн, вікно, підлога.

Завдання 4. Встав правильну пропущену букву


Завдання 5. Списування, спиши вставляючи  пропущені букви


Запамятай!!! Пароніми – це слова близькі (не однакові) за звучанням, але різні за значенням і написанням. Напиклад:


Завдання 6. Спиши текст. Підкресли слова-пароніми в кожному реченні.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

РІВНІ РОЗУМІННЯ МОВЛЕННЯ

  Рівні розуміння мовлення: Нульовий рівень: Дитина не розуміє або не рeагує на мовлення в принципі. У такої дитини часто немає сформованої ...