Артикуляція звуків (голосні)

 

Артикуляція голосних звуків

Звук [а]
• рот широко відкритий;
• широкий язик спокійно лежить у ротовій порожнині;
• м’яке піднебіння закриває прохід у носову порожнину;
• голосові зв’язки вібрують;

Звук [о]
• губи округлені і трохи витягнуті вперед;
• зуби розімкнені;
• спинка язика трохи піднімається до м’якого піднебіння;
• м’яке піднебіння закриває прохід у носову порожнину;
• голосові зв’язки вібрують;

 Звук [у]

• губи сильно витягнуті вперед;
• зуби розімкнені;
• кінчик язика значно відтягнений від передніх нижніх зубів;
• спинка язика високо піднімається до м’якого піднебіння;
• м’яке піднебіння закриває прохід у носову порожнину;
• голосові зв’язки вібрують.

 Звук [і] • губи розтягнуті в «посмішку», утворюють вузьку щілину;

• зуби трохи розкриті, утворюють незначну щілину;
• кінчик язика упирається в нижні зуби;
• передня частина спинки язика високо піднята до твердого піднебіння;
• бічні краї язика щільно стискаються з верхніми бічними альвеолами.

 Звук [и] • рот широко розкритий;

• кінчик язика трохи відтягнутий від нижніх зубів;
• м’яке піднебіння закриває прохід у носову порожнину;
• голосові зв’язки вібрують.

 

Звук [е]
• губи розтягнуті в сторони і прилягають до зубів;
• зуби розімкнуті;
• кінчик язика опущений і не прилягає до нижніх зубів;
• спинка язика просувається до середньої частини твердого піднебіння;
• м’яке піднебіння закриває прохід у носову порожнину;
• голосові зв’язки вібрують.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

РІВНІ РОЗУМІННЯ МОВЛЕННЯ

  Рівні розуміння мовлення: Нульовий рівень: Дитина не розуміє або не рeагує на мовлення в принципі. У такої дитини часто немає сформованої ...