Що таке домовленнєві навички?

 

ДОМОВЛЕННЄВІ НАВИЧКИ


Щоб дитина почала розмовляти у неї на достатньому рівні має бути сформовані домовленнєві навички, а саме:







👇🏼
📌Імітація - це навичка, яку найперше діагностують спеціалісти:
Які є види імітацій👇🏼
✅Імітація дій з предметами;
✅Імітація рухів великої моторики;
✅Імітація рухів артикуляційної та дрібної моторики;
✅Імітації емоцій;
✅Імітація видування;
✅Імітація двокомпонентна і трикомпонентна
✅Імітація дії за картиною «зроби як на картинці».
📌Візуальне сприймання
Це одна з дуже важливих домовленнєвих навичок.
✅Візуальне сприймання;
✅Візуальне зіставлення;
✅Сортування (по кольорах, розмірах, формою);
✅Склалання іграшок з деталей;
✅Візуально ритмічні ряди
✅Зіставлення ідентичних та неідентичних предметів.
📌Слухове сприймання. Тут ідеться не про те, чи дитина чує, а про те, чи дитина розрізняє те, що вона чує.
✅Розріщнення немовленнєвих звуків;
✅Розрізнення звуків тварин;
✅Відтворкння ритму;
✅Утримувати у слуховій пам’яті 2, 3 звука.
📌Розуміння мовлення
✅Реакція на ім’я;
✅Виконання інструкцій в контексті ( сідай, стукай, кидай, дай, біжи і т.д)
✅Розрізнення предметів, людей, частин тіла людей, тварин;
✅Розрізнення одними і множини;
✅Розуміння іменник+дієслово ( Аня іде, тато несе і т.д)
Памʼятайте, що без розуміння слова не буде говоріння і дитина не буде його вживати для комунікації
Все реакции:
Лариса Остапішина и ещё 2
Поделились: 1
Нравится
Комментировать
Поделиться

0 комментариев

Комментариев нет:

Отправить комментарий

РІВНІ РОЗУМІННЯ МОВЛЕННЯ

  Рівні розуміння мовлення: Нульовий рівень: Дитина не розуміє або не рeагує на мовлення в принципі. У такої дитини часто немає сформованої ...